Salı, Şubat 17, 2009

50 kilo kustum

Sanırım herkes hayatında en az bir kere kusmuştur. Peki ne kadar kustunuz ?

Ben çok kusuyorum. İnsan niye kusar ?

Dumpweed
Kusmak nedir...

İnsan niye kusar...

Şimdi insan midesi bazi şeyleri kaldiramaz...Emzimler yetersiz olur..Bu nedenler karın kaslari beyin tarafinda uyarılır ve kas gerilmeye baslar...Pompa görevi görür..Ve kusarız.ASlında kusarken sıcıyoruz... (: Bunu pek fazla kişi bilmez...Ama doktorlar iyi bilir (:

İtiraf ediyorum cok kötüyüm.

Tosi
Ya bir insan niye kusar ki , ya hastadır , ya midesi kalkmıştır , istisnai durumda hamiledir :) Ben neden diye düşünmem.

Ben de bazen bazı yazıları okuyunca kusuyorum. Mesela Ayşe Arman gibilerinin. Bazen içi boş yazılardan oluşan bloglara kusuyorum. Bazen de blog blog dolaşıp birbirini poh pohlayan blogculara kusuyorum. Ancak en çok Seda Sayan'a kusuyorum. Eskiden Hülya Avşar'a kusardım O artık ortalıklarda gözükmüyor. Aynı derecede Sibel Can, o da kayıp.

Aklıma bir şarkı geldi.

Yıkım Senfonisi

Ölümlü bir insanı alırsın
Ve kontrole onu geçirirsin
Tanrılaşmasını seyret
Kafaların yuvarlanmasını seyret... yuvarlanır... yuvarlanır...

Tıpkı fareli köyün kavalcısının
Sıçanları sokaklarda sürüklediği gibi
Kuklaymışçasına dansederiz
Yıkım senfonisiyle sallanırken

Bir robot gibi davranırken
Metal beyni paslanır
Nabzını almaya çalışırsın
Başı patlamadan... patlar... patlar...

Tıpkı fareli köyün kavalcısının
Sıçanları sokaklarda sürüklediği gibi
Kuklaymışçasına dansederiz
Senfoniyle sallanırken...
Tıpkı fareli köyün kavalcısının
Sıçanları sokaklarda sürüklediği gibi
Kuklaymışçasına dansederiz
Yıkım senfonisiyle sallanırken

Yeryüzü gürlemeye başlar
Küresel güçler çöker
Cennetlere bir savaş yüzüğü (ya da bir uyarı da olabilir)
Barışçıl bir insan dik durur... dimdik... dimdik...

Tıpkı fareli köyün kavalcısının
Sıçanları sokaklarda sürüklediği gibi
Kuklaymışçasına dansederiz
Senfoniyle sallanırken
Tıpkı fareli köyün kavalcısının
Sıçanları sokaklarda sürüklediği gibi
Kuklaymışçasına dansederiz
Yıkım senfonisiyle sallanırken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Seviyenizi yazdıklarınız belirler. Noktalamadan, üsluba kadar.