Cuma, Haziran 16, 2006

Kurtlar Vadisi Irak filmi

Nasıl bir tesadüfse 3 şubat akşamı `münih` diye bir filme gidesimizin tutmasıyla haberdar oldugum filmdir. Benim için `halk plaja indi vatandaş rahatsız` tarzı bir durumdu. ben durumurlarda koşarken, istisnasız hepsi elinde sigarasıyla sinemayı basmış gürühları görmemi sağlayan film de oldu. üçerli beşerli erkek gruplarının içinde ilk defa insan içine çıkan hayvan largibiydiler. iğrendim! doluşmuşlar oraya, sinema kültürü yok, adap yok, sıfır ya! bu ülkede, sivas katliamından sonra, hayatımda gördüğüm en iğrenç güruhtu. ulan biriniz sigara içmeyin be! biriniz bayanlara hayvan gibi bakmayın! biriniz kibar olun! biriniz oranın kahve olmadıgını fark etsin! benim gittiğim sinemada medeniyet yoktu, bu film vardı! benim için de bu film, bu kadardı. hakkında bildiğimi gördüğümü yazdım. oysaki dizisinin bir iki bölümünü bir arkadaşın ısrarıyla izlemişliğim bile vardı. türk sinemasıymış peh!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Seviyenizi yazdıklarınız belirler. Noktalamadan, üsluba kadar.